Apostoli na Facebook-u
Apostoli - motoristi slobodnog duha
Akcija Deda Mraz 2012/13.
pogledajte opširnije ovde
Start   |   Članovi   |  Aktivnosti   |   Galerija   |  Forum   |   Putovanja   |  Sponzori      Copyright © 2009-2011 All Rights Reserved. Design ticma
Akcija Deda Mraz 2010/11.
Pogledajte kako su protekle predhodne akcijeMoto Deda Mraz

Akcija Deda Mraz 2011/12.
pogledajte opširnije ovde
Okupljanje od 9:00 časova 28.12.2014. na platou ispred sportskog i poslovnog centa SPENS u ulici Maksima Gorkog,
Polazak kolone u 9,30 prema centru Sremske Kamenice, a u 10 časova će kolona Deda mrazova posetiti Dečije selo u Sremskoj Kamenici gde će podeliti paketiće. U 11 smo na odeljenju Dečije bolnice, gde ćemo ostaviti poklone i obići bolnicu da nas deca iz svih soba vide. U bolnici će nas dočekati i grupa deci oboleloj od cistične fibroze kojima ćemo pokloniti slatke paketiće. Za 11,30 sati predviđen je obilazak dece u Domu za decu ometenu u razvoju na Novom Naselju gde ćemo pored slikanja i paketića malo pogledati radove kojima se ta deca uvek hvale.
U 12,00 sati obilazimo Društvo za pomoć mentalno nedovoljno razvijenim osobama.
Da ispunimo želju i deci u Svratištu za decu, kolona Deda Mrazova sa paketićima obići će i njihov dom oko 12,30 časova.
Predviđeno je da gradonačelnik Novog Sada zajedno sa nama podeli Novogodišnje poklone deci u svratištu.
Kraj akcije predviđen je u 13,00 časova na Trgu slobode, gde se podele svi preostali pokloni deci koja se tu zateknu.
Za sve učesnike na motoru predviđen je ručak u restoranu Jedro jedriličarskog kluba na Dunavu.

- Motorciklisti Vojvodine, odnosno mi, naši prijatelji i ljudi koji nas podržavaju u ovoj akciji, svojim ličnim sredstvima kupujemo poklone i poklanjamo deci, kojoj će taj gest učiniti jedan trenutak sretan.

TRASA PUTA
Okupljanje 9:00 časova plato SPENS-a,
Polazak kolone u 9,30 Maksima Gorkog, Bulevar Oslobođenja, Most Slobode, Sremska Kamenica, okretnica autobusa, sastanak sa Otpisanima i motoristima iz Srema,
– 10 časova Dečije selo u Sremskoj Kamenici.
Povratak u Novi Sad preko mosta Slobode, Bulevar Oslobođenja, Futoška ulica, Hajduk Veljkova
– 11 časova smo na odeljenju Dečije bolnice.
Hajduk Veljkova, Hadži Ruvimova, Raše Radujkova, Jovana Dučića, Bulevar Kneza Miloša
- 11,30 sati obilazak dece u Domu za decu ometenu u razvoju.
Kneza Miloša, Seljačkih buna,
- 12,00 časova obilazimo društvo za pomoć mentalno nedovoljno razvijenim osobama
Bulevar Vojvode Stepe, Kornelija Stankovića, Rumenačka, Bulevar Jaše Tomića, Bulevar Oslobođenja
- 12,30 časova stižemo kod dece u Svratištu za decu,
Bulevar Oslobođenja, Jevrejska, Bulevar Mihajla Pupina, Modene
- 13 časova na Trgu slobode.
Posle podele paketića ručak za sve učesnike.
Modene, Žarka Zrenjanina, Stražilovska, Bul. Cara Lazara, Bul. Oslobođenja, Narodnog Fronta, Šekspirova - restoran Jedro na Dunavu

Ovako su mediji pratili pripreme za akciju Moto Deda Mrazeva u Novom Sadu.

DVANAESTA MOTO DEDA MRAZ akcija 2014./15.

Nedelja 28. decembar 2014. od 9,00  do 14,00 časova

Akcija Moto Deda Mraz 2013/14.
pogledajte opširnije ovde
I ove godine ljudi dobre volje su pomogli akciju i omogućili da što više dece bude sretno.
Firme koje su sa svojim sredstvima omogućili kupovinu poklona za decu.
Klikom na sliku videćete sajt firme koja je pokazala humanost.

Veliki sponzor akcije Moto Deda Mraz 2015.
kompanija Soko Štark

Ove godine smo obradovali i zaposlene u Domu za decu sa posebnim potrebama, Zahvaljujući firmi Jugokomercija poklonjena im je rampa za lakše uvoženje invalidskih kolica.

U Tempu je napravljen izbor najlepših slatkiša i za sve pare koje smo skupili kupljeni su slatkiši, sledi pakovanje u ukrasnu kesu i podela deci.

Vedra atmosfera za lepe trenutke. Deca će se sigurno obradovati slatkim izborom slatkiša.

Malo nas je iznenadila ogromna gomila slatkiša, napakovano je po 500 komada od svake vrste slatkiša, tako da pored 350 koje smo dobili od Soko Štarka, 300 koje je obećao gradonačelnik da će podeliti zajedno sa nama na Trgu, tako da se skupio impozantan broj paketića koje smo velikom angažovanjem članova Apostola sve lepo upakovali.

Raspoređeni su paketići po grupama tako da su u velikim džakovima posebno paketići za Dečije selo i njima nosimo 60 paketa, decu obolelu od cistične fibroze koja ce nas čekati u Dečijoj bolnici očekuju 25 paketa, Otpisani posebno nose paketiće za obolele koji ne smeju slatkiše pa su u paketićima bojanke i igrače, tu ima oko 30 paketa, a za decu sa posebnim potrebama je odvojeno 30 paketića, malo veći korisnici u MNRO dobijaju isto pakete, a za nji je odvojeno 20 paketa, deca ulice dobijaju 30 paketića, sav ostatak biće podeljena deci koja se okupe na Trgu Slobode da nas dočekaju.

Da bi se malo odužili sponzorima, novinarima smo dali spisak firmi koje su nas podržali, odštanpan je flajer koji je podeljen svoj deci u paketićima a i na kombiju koji prati akciju je postavljen reklamni pano. Najveći sponzori akcije su kompanija Soko Štark, NS seme, Marjanović Trans, Berar studio, Moto-bike, NSV-Eurotehna, Mass company, Metalija, Slavija auto, Autobus, DEM, Janko Medveđ, Cubi, Markone Pegaz, Pan Moto, Mandić biciklovi, Bio Oil, Tempo, Jugokomercija, a u poslednjem trenutku u akciju se uključila i bolnica Genesis sa donacijom poklon paketića.

Mediji su sve vreme pratili akciju

Ovaj lepi skup Deda Mrazeva svuda je oduševljavao decu, ovako smo se slikali sa decom na našem putu po gradu. ali da krenemo redom.

Vreme kakvo bi poželeo svaki Deda Mraz sa irvasima, ali sa tolikom snegom, problem nastaje ako Deda Mraz koristi motorcikli. Naravno, brza reogranizacija, sedamo na četvorotočkaše, a nekolicina najsmelijih ipak stiže motorima.

Posle sastanka sa Otpisanima kolona stiže u Dečije selo u Sremskoj Kamenici gde je tradicionalno prvo mesto gde Deda Mrazevi daruju svoje poklone.

Poseta deci u bolnici.

Poseta deci u domu sa posebnim potrebama

U centru.

Deda Mrazevi su i usput delili deci paketiće. Veliko inenađenje deci kada ugledaju kolonu Deda Mrazeva postajalo je jpš veće kada iz kolone iskoči jedan sa paketićem za iznenađeno dete.